Jsme váš zdroj kvalitních poptávek. 📝

Neztrácejte čas marketingem. Získáme za vás kvalitní a prověřené leady za co nejnižší možnou cenu.

  • Sbíráme pouze kvalitní leady prověřené přes rozsáhlý poptávkový formulář.

  • Žádné levné FB leady. Všechny leady jsou ověřené přes web.

  • Nezískáme jedinou poptávku, nevyděláme jedinou korunu.

  • Každou poptávku dodáváme unikátně . 1 lead = 1 partner.

20 000+

Vygenerovaných leadů

v roce 2023

310 mil. Kč

Proinvestováno v online

kampaních na leady

450 %

Průměrná návratnost investice

Proč to děláme?

Vyhledávací reklama je čím dál tím dražší a firmy mezi sebou bojují v aukcích o nízké procento již rozhodnutých zákazníků.

Přinášíme jinou strategii, která je levnější, efektivnější a zábavnější. Pro naše partnery bude znamenat větší jistotu. 

I když firma má nedokonalý marketing, skrze leady může uzavírat smlouvy.

Naše mise je propojovat co nejefektivněji a nejlevněji zákazníky s dodavateli.

Jak probíhá spolupráce? 🤔

1)

Pilotní spolupráce, kde si společně nastavíme cíle, očekávání.

2)

Pokud se rozhodneme vzájemně dlouhodobě spolupracovat, podepíšeme smlouvu, kde vám budeme garantovat horní cenu za prověřený lead. Smlouva je vždy na konkrétní kampaně, například měsíční.

3)

Vystavíme vám fakturu. Čím dříve ji uhradíte, tím dříve začneme se sběrem leadů.

4)

Do 5ti pracovních dní od uhrazení začneme dodávat prověřené leady do vaši tabulky nebo CRM systém.

5)

Každý týden dostanete report, jak si kampaň vede.

Jaká je cena za prověřený lead? 💰

Cena za prověřený lead se skládá z 2 částí:

  • Náklad na 1 prověřený lead

Náklad na 1 lead se v čase mění podle dynamiky trhu každý den. Cenu leadu ovlivňuje poptávka, nabídka, konkurenční kampaně, sezóna a média. Leady sbíráme na platformách Meta, YouTube, Google a Seznam. Nikdo dopředu přesně neví náklad na 1 lead, ale vždy máme odhad na základě historických dat. Smluvně vám však garantujeme maximální vrchní hranici nákladu za 1 unikátní lead, díky tomu že jsme schopni dlouhodobě sbírat leady za nejnižší cenu na trhu.

  • Provize za 1 prověřený lead

Naše provize se liší dle oboru a typu produktu.Od 200 do 600 Kč za jeden prověřený lead.

Co je zahrnuto v ceně provize?

  • Performance / Lead Gen expert

  • Nastavení reklamních kampaní

  • Optimalizace pro nejnižší cenu za prověřený lead

  • Správa portálů integrace - IT služby

  • V ceně je také týdenní reporting.

Made with Visme

Platíte za výsledek, ne za správu.

Každá spolupráce je transparentní a WIN-WIN. Víte přesně jaké jsou naše náklady a jak velká je naše marže.

Pojďme se podívat na případovou studii, kdy si u nás partner proinvestoval 100 000 Kč v rozpočtu na leady.

Jak můžete vidět, naše provize za 1 lead se úměrně zvyšuje s klesajícím nákladem na 1 lead.

Výsledkem jsou levnější leady pro vás a vyšší provize pro nás.

Situace 1

  • Počet leadů - 90

  • Investice do reklamy - 84 000 Kč

  • Cena za lead (náklad) - 1050 Kč

  • Provize - 16 000

  • Cena za lead (celkem) - 1250

Situace 2

  • Počet leadů - 110

  • Investice do reklamy - 78 000 Kč

  • Cena za lead (náklad) - 709 Kč

  • Provize - 22 000

  • Cena za lead (celkem) - 909 Kč

Situace 3

  • Počet leadů - 150

  • Investice do reklamy - 70 000 Kč

  • Cena za lead (náklad) - 466 Kč

  • Provize - 30 000

  • Cena za lead (celkem) - 666 Kč

Nízká cena je důležitá. Důležitější je kvalita.

Modelová situace pro klienta s průměrnou marží 20 000 Kč za 1 smlouvu.
Klient obdržel 150 prověřených leadů za měsíc s rozpočtem 100 000 Kč.

Facebookové leady

  • Uzavřeno smluv - 9

  • Úspěšnost - 6 %

  • Náklad na 1 smlouvu - 11 111 Kč

  • Hrubý zisk - 80 000 Kč

Prověřené leady od eLeadu

  • Uzavřeno smluv - 23

  • Úspěšnost - 15 %

  • Náklad na 1 smlouvu - 4347 Kč

  • Hrubý zisk - 360 000 Kč

Často kladené otázky

V čem je to jiné než leady z klasických kampaní?

Všechny prověřené leady filtrujeme pomocí 10-krokového poptávkového formulářů. Běžně vyřadíme 80 % zájemců o produkt či službu předtím, než poptávku zašlou. Výsledkem jsou kvalitní a vyfiltrované poptávky pro vás, abyste neztráceli čas voláním na kontakty, které nemají zájem.

Jak sbíráte prověřené leady?

Jak sbíráte prověřené leady?Leady sbíráme přes tématické portály, které mají návštěvnost přes 100 000 uživatelů měsíčně. Tyto portály propagujeme primárně pomocí reklam na platformách jako je YouTube, Google a Meta. Na web chodí také čtenáři našich blogů.

Co je to prověřený lead?

Prověřený lead je výsledkem úspěšného vyplnění ověřovacího formuláře ze strany potenciálního zákazníka. Ve formuláři prvně vyřadíme 90 % nerelevantních zájemců. TOP 10 % leadů, které poptávkový formulář vyplnili úspěšně, se řadí mezi prověřené leady, které mají na nákup produktu či služby rozpočet a aktuálně ho řeší. Tyto leady pro Vás získáváme.

Jaká je pravděpodobnost úspěchu prověřených leadů?

Z naši historické zkušenosti uzavřete 10-20% prověřených leadů na smlouvu.

Jak dlouho trvá nastavení kampaní?

Off brand - první lead obdržíte do 5 prac. dnů od zaplacení faktury

On brand - 10-14 pracovních dnů pro nastavení kampaní

Jak zjistím kolik mě bude lead stát?

Předběžný náklad na 1 lead vám určíme na základě dat z trhu cenu za posledních 14 dnů. Provizi za 1 vygenerovaný lead se od nás dozvíte před začátkem spolupráce. Zároveň si nastavíme horní hranici, kterou nemůže celková cena za 1 lead překročit.

V čem je tato forma výhodnější než klasické PPC nebo jiné typy reklam?

Neplatíte za nastavení kampaní, reklamních účtu, správu profilu, správu sociálních sítí, správu webu, ani IT služby. Neplatíte také za vývoj procesu na sběr leadů, který by vám zajistil kvalitní přísun poptávek. Jednoduše řečeno, není důležité, v jaké fázi se nachází váš marketing.

Jak funguje pilot?

Na začátku si společně stanovíme reálné cíle konverzního poměru a maximální cenu za prověřený lead, kterou můžeme garantovat. Sjednotíme si očekávání. A jdeme na to, začneme sbírat prověřené leady.Doba trvání 30 dnů. Minimální rozpočet 80 000 KčIntegrace do google tabulky + notifikace

Pilot proběhl úspěšně. Co bude dál?

Během pilotu jste si ověřili kvalitu prověřených leadu a konverzní poměr.Díky tomu jsme společně schopni nastavit dlouhodobé cíle a optimální rozpočet, abychom vám dokázali generovat každý den nové prověřené leady, ze kterých budete uzavírat smlouvy. 

Kolik prověřených leadů jste nám schopni dodat?

Záleží na samozřejmě odvětví. Díky našemu know-how dokážeme dodat denně až 50 unikátních leadů pro jednoho partnera.

Dodáváte stejný lead více partnerům?

Ne, každý prověřený lead je unikátní.

Co když neuzavřu ani jednu smlouvu z vašich leadů?

Ne každý je schopen z poptávek uzavírat obchody. Je třeba rychlá reakce na lead a profesionální přístup ke každému obchodnímu případu. Jakmile leady zašleme, zpracování leadů je na vás a jelikož nejsme schopni měřit kvalitu zpracování každého partnera, negarantujeme žádné podepsané smlouvy. Abyste si napřed osahali kvalitu leadů a udělali si relevantní vzorek obchodů, nabízíme pilotní spolupráci s menším rozpočtem.

Vedení eLeadu

Nikolas Pátek

Business Development

Dotáhl OKTAGON MMA do Edenu.

Tři roky vedl marketing největší MMA organizace, která se pod jeho vedením stala fenoménem.

Předtím necelé 4 roky měl na starost marketing největšího výrobce razítek na světě.

Přes 12 let pomáhá firmám, startupům i jednotlivcům k lepším obchodním výsledkům.

Matěj Procházka

Founder

Lead gen propagátor a tvůrce know how, jak získávat poptávky ihned bez agentur a dlouhého čekání na výsledky.

Matěj pomáhá firmám získávat poptávky levně a rychle a výkonnostnímu marketingu se věnuje 8 let.

Během pěti let se svým týmem ziskově proinvestoval v reklamách přes 300 milionů korun.

Vstupní 30-minutová konzultace zdarma

Jsme váš zdroj kvalitních poptávek. 📝

Kontakt

[email protected]

eLead.agency s.r.o.

© Copyright 2024. All rights reserved.